Engine room
18/12/2022
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η προηγμένη τεχνολογία της HONDA είναι έτοιμη να παρέχει τη δυνατότητα σταθεροποίησης του δικτύου ενέργειας

Το τμήμα προηγμένης έρευνας και ανάπτυξης της Honda, η Honda R&D Europe (Deutschland) GmbH, έχει κάνει μια σημαντική ανακάλυψη στην τεχνολογία από όχημα σε δίκτυο (V2G). Σε πιλοτικό πρόγραμμα με την Next Kraftwerke GmbH, έναν από τους μεγαλύτερους φορείς εκμετάλλευσης εικονικών σταθμών ηλεκτροπαραγωγής (VPP) της Ευρώπης, η Honda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που πέτυχε την πιστοποίηση ενός στόλου ηλεκτρικών οχημάτων μαζικής παραγωγής, για την προεπιλογή του αποθεματικού περιορισμού συχνότητας (FCR) από την Ampiron GmbH στη Γερμανία.

Όταν αντιδρούν σε βραχυπρόθεσμες αποκλίσεις συχνότητας στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, οι φορείς εκμετάλλευσης υπηρεσιών βασίζονται σε υπηρεσίες εξισορρόπησης που παρεμβαίνουν αυτόματα για να αποκαταστήσουν την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Από αυτές τις υπηρεσίες εξισορρόπησης, το FCR είναι η υψηλότερη κατηγορία απόδοσης για τη σταθεροποίηση δικτύου και αναφέρεται επίσης ως αποθεματικό πρωτεύοντος ελέγχου καθώς είναι η πρώτη απόκριση σε διαταραχές συχνότητας.

Ο πιλότος χρησιμοποίησε Honda και EV μαζικής παραγωγής, τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις για υποστήριξη της σταθερότητας του δικτύου μέσω της άμεσης παροχής FCR στον Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς (TSO). Ένας στόλος 6 φορτιστών Honda e και 6 αμφίδρομων φορτιστών CCS Honda Power Manager χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, στην οποία η Honda ήταν σε θέση να εκπληρώσει τις υψηλές απαιτήσεις για φόρτιση και εκφόρτιση, που ήταν απαραίτητες για τη διασφάλιση σταθερής συχνότητας δικτύου 50 Hz.

Χρησιμοποιώντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από το Next Kraftwerke σχετικά με την τρέχουσα χωρητικότητα ισχύος, το σύστημα διαχείρισης ισχύος της Honda μπορεί να ανταποκριθεί εντός του απαιτούμενου τυπικού χρόνου στις εντολές φόρτισης και εκφόρτισης του TSO σε κάθε μεμονωμένο όχημα, ενώ σέβεται τις μοναδικές προτιμήσεις SOC του μεμονωμένου οδηγού EV .

Αυτή η εξέλιξη είναι ένα ζωτικό βήμα για την προώθηση του ρόλου των ηλεκτρικών οχημάτων και της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης σε οποιοδήποτε μελλοντικό βιώσιμο ενεργειακό σύστημα. Η διατήρηση μιας συνεπούς σταθερότητας του δικτύου θα γίνει μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τους ΔΣΜ παράλληλα με την περαιτέρω επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

«Το έργο με το Next Kraftwerke δίνει τη δυνατότητα στη Honda να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς και να τηρήσει τη δέσμευσή της να αναπτύξει τεχνολογίες που δημιουργούν αξία για την κοινωνία», δήλωσε ο Tom Gardner, Senior Vice President, Honda Motor Europe. «Τυπικά, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σταθμευμένα και συνδεδεμένα σε σταθμό φόρτισης για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, στα γραφεία και στους δρόμους. Η Honda έχει εντοπίσει ότι αυτοί οι χρόνοι στάσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα για την προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών και εσόδων, μέσω έξυπνης φόρτισης και εκφόρτισης με βάση την τρέχουσα συχνότητα του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό δεν ωφελεί μόνο τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και τη γύρω υποδομή καθώς μεταβαίνουμε σε μια κοινωνία που βασίζεται στην ηλεκτροκίνηση».

Honda Power Manager
Το Honda Power Manager είναι ένα αμφίδρομο σύστημα που συνδέει τα EV σε ένα έξυπνο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, επιτρέποντας τη συλλογή και τη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ των δύο. Αυτό επιτρέπει την έξυπνη εξισορρόπηση της προσφοράς και της ζήτησης ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης χρήσης των ανανεώσιμων πηγών. Αυτό όχι μόνο ρυθμίζει την ισχύ για τη σταθεροποίηση του δικτύου σε περιόδους υψηλής ζήτησης και ελαχιστοποιεί τα σημεία συμφόρησης στη διανομή ενέργειας, αλλά μειώνει επίσης την ανάγκη για δαπανηρές επεκτάσεις του δικτύου καθώς αυξάνεται η ζήτηση για φόρτιση EV.

Σε μια πρόσφατη δοκιμή, η Honda συνεργάστηκε με την κοινοπραξία V2X Suisse για να επιδείξει τον ζωτικό ρόλο των ηλεκτρικών οχημάτων και της τεχνολογίας αμφίδρομης φόρτισης στο μέλλον της διαχείρισης ενέργειας. Η εταιρεία προμήθευσε 50 αυτοκίνητα Honda e και 35 μονάδες Honda Power Manager για να υποστηρίξει την πρωτοποριακή δοκιμή, η οποία παρείχε δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας από όχημα σε δίκτυο (V2X) για την εταιρεία κοινής χρήσης αυτοκινήτου, Mobility, σε εγκαταστάσεις σε όλη την Ελβετία.

Honda ε

Το Honda e είναι ένα πολυβραβευμένο εξολοκλήρου ηλεκτρικό όχημα. Το κομψό αυτοκίνητο πόλης διαθέτει μια σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως το εσωτερικό του εμπνευσμένο από το σαλόνι, την απρόσκοπτη συνδεσιμότητα και την τελευταία σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING. Με αυτονομία WLTP 2 χλμ και δυνατότητα ταχείας φόρτισης, το Honda e έχει σχεδιαστεί για την καθημερινή ζωή

Honda R&D Europe (Deutschland) GmbH

European Honda R&D Center, που ιδρύθηκε το 1985, με έδρα το Offenbach της Γερμανίας. Κύρια εστίαση είναι η έρευνα σε τομείς προηγμένων τεχνολογιών για την ενέργεια, το αυτοκίνητο, τη μοτοσικλέτα και την ανάπτυξη συστημάτων λύσεων.

Help me choose
ΒΡΕΣ ΤΗ HONDA ΣΟΥ
Επίλεξε την κατάλληλη μηχανή για εσένα
ΒΡΕΣ ΤΗ HONDA ΣΟΥ
Offers
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Δες τις προσφορές μας
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Dealers
ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Διάλεξε το κατάστημα ή συνεργείο που σε εξυπηρετεί.
ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Brochure
ΦΥΛΛΑΔΙΑ
Βρες το φυλλάδιο για τη μηχανή ή το σκάφος που σε ενδιαφέρει
ΦΥΛΛΑΔΙΑ