Μέσα σε μια εορταστική ατμόσφαιρα στο Zandvoort, ο Μαξ εξασφαλίζοντας την έβδομη νίκη του τη σεζόν ανέκτησε το προβάδισμα πρωταθλήματος.
Πριν τον αγώνα η ομάδα της Red Bull Racing επέλεξε να πάρει μια στρατηγική ποινή αλλάζοντας τη μονάδα ισχύος του Checo η οποία είχε υποστεί ζημιά στην Ουγγαρία. Μετά την τελική του κατάταξη στα δοκιμαστικά αποφασίστηκε να γίνει η αντικατάσταση και να ξεκινήσει από το pit lane τον αγώνα.
Αυτό σήμαινε ότι τα αυτοκίνητα της Red Bull Racing εκκινούσαν με τον Max στην pole και τον Checo στο pit lane, ενώ η Scuderia AlphaTauri με τον Pierre να παρατάσσεται στην τέταρτη θέση και τον Yuki στην δέκατη τέταρτη θέση.
Ο Μαξ και ο Pierre έπρεπε να ξεκινήσουν με τη μαλακή γόμα ελαστικών και η AlphaTauri αποφάσισε να κάνει το ίδιο με τον Γιούκι, ενώ ο Σέρχιο ξεκίνησε με τη σκληρή γόμα ελαστικών σε μια στρατηγική όπου θα πραγματοποιούσε την πρώτη του αλλαγή στα μισά του αγώνα. Ωστόσο, ενώ ο Max έκανε μια ιδανική εκκίνηση και διατήρησε το προβάδισμά του και ο Pierre διατηρήθηκε στην τέταρτη θέση, ο Checo μπλόκαρε τους τροχούς του όταν κυνηγούσε μια Haas στη Στροφή 1 και έπρεπε να σταματήσει ξανά μετά από μόλις οκτώ γύρους για αλλαγή ελαστικών.
Από εκείνο το σημείο, ο Checo παρέδωσε άφθονη ψυχαγωγία στους Ολλανδούς θεατές, οι οποίοι λάτρευαν να παρακολουθούν τον Max να προηγείται στον αγώνα. Σε μια πίστα στην οποία είναι εξαιρετικά δύσκολο το προσπέρασμα, ο Checo περνούσε αυτοκίνητα τόσο στη στροφή 1 όσο και στη στροφή 11 εσωτερικά και εξωτερικά, ανεβαίνοντας θέσεις καθώς οι άλλοι έκαναν τα δικά τους pit stop.
Ο Μαξ διατηρήθηκε μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον, μπαίνοντας στον 21ο γύρο για αλλαγή ελαστικών και στη συνέχεια έδειχνε να ελέγχει το ρυθμό του , για να αντιμετωπίσει τυχόν επιθέσεις. Ενώ ο Valtteri Bottas βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική ενός pit stop, ο Max τον προσπέρασε στη Στροφή 1 για να τεθεί ξανά επικεφαλής του αγώνα.
Ο Πιέρ έκανε το μοναδικό του pit stop τρεις γύρους μετά τον Max, επιλέγοντας και αυτός τη μεσαία γόμα ελαστικών και χαλαρώνοντας από την πίεση των Ferrari που βρίσκονταν πίσω του. Δυστυχώς, για τον ο Yuki μετά το πρώτο pit stop οι μηχανικοί του παρατήρησαν κάτι στα δεδομένα της μονάδας ισχύος του και προχώρησαν αργότερα σε απόσυρση του από τον αγώνα.
Αυτή η αποχώρηση ήρθε αφού ο Max είχε δημιουργήσει ένα τέτοιο πλεονέκτημα που του επέτρεπε να τοποθετήσει στον 40ο γύρο, τη σκληρή γόμα ελαστικών για να μπορέσει να ανταποκριθεί σε κάθε προσπάθεια να μειώσει τη διαφορά του ο Hamilton.
Ο Checo έκανε επίσης μια ακόμα αλλαγή αυτή τη φορά με τη μαλακή γόμα για να κινηθεί ταχύτερα από τους αντιπάλους του. Αυτή η αλλαγή απέφερε μια σειρά προσπεράσεων με το αποκορύφωμα να είναι μια συναρπαστική κίνηση από την εξωτερική στον Ντανιέλ Ρικιάρντο στη στροφή 1 η οποία τον έφερε εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας.
Αφού προσπέρασε και τους Lando Norris και Esteban Ocon , ο Sergio ανέβηκε στην όγδοη θέση με την καρό σημαία. Ο Μεξικανός είχε ένα πολύ πιο γεμάτο δράση αγώνα από τον συμπαίκτη του, ο οποίος απόλαυσε το θαυμασμό του πλήθους καθώς τερμάτισε 21 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Χάμιλτον, δίνοντας στην Honda την 87η νίκη μας στη Formula 1, με τον Pierre να κερδίζει την τέταρτη θέση και 12 βαθμούς.